می نویسم

  • ۰
  • ۰

کافی من

فیلم کافی من

کافی من دنیای خارق العاده قهوه های خاص و طولی را که یک مرد برای نیروانا قهوه به آن خواهد رفت ، کشف می کند. این سفر بیننده را از مزرعه به جام ، به ارتفاعات گیج کننده رقابت بین المللی می برد ، جایی که ساسا به هر قیمتی برنده خواهد شد ، حتی اگر این امر به قاچاق شیر استرالیا از طریق آداب و رسوم ایالات متحده نیاز داشته باشد تا مشخصات کامل عطر و طعم را بدست آورد.

اساسا ، یک مهاجر از بوسنی جنگ زده ، هنگامی که برای اولین بار در سال 1996 به استرالیا نقل مکان کرد ، با نمایندگی از کشور جدید خود در بازی های المپیک 2000 سیدنی ، تحسین بین المللی از نوع دیگری را یافت. ملاقات با قهرمانانی مانند کتی فریمن طعم پیروزی را به ساسا می داد که تا 15 سال بعد با او زندگی می کند ، زمانی که او رقبای 52 کشور را برای کسب عنوان قهرمانی جهان در سال 2015 باریستا (WBC) در سیاتل - المپیک قهوه ، از رده خارج کرد.

تا به امروز ، کافی من در بیش از 350 مکان در 55 کشور و بالاتر نمایش داده شده و به 12 زبان ترجمه شده است.

ای ام دی بی فیلم کافی من

کافی شاپ (هلند)
از ویکیپدیا، دانشنامه آزاد
برای جستجو به ناوبری بروید
این مقاله در مورد مmentsسسات فروش حشیش است. برای مراکز مصرف قهوه ، به قهوه خانه مراجعه کنید.

کافی شاپ در آمستردام ، هلند
بخشی از یک سریال در
حشیش
حشیش
هنرهای فرهنگی
[نمایش]
شیمی [نمایش]
مصرف [نمایش]
اقتصاد [نمایش]
جلوه ها [نمایش]
فرم ها [نمایش]
قانون [نمایش]
[نمایش] منطقه ای
انواع [نمایش]
مرتبط [نمایش]
 پورتال شاهدانه
Esculaap4.svg پورتال پزشکی
Veranotrigo.jpg پورتال کشاورزی
vte

Grasshopper یک کافی شاپ حشیش سابق در مرکز شهر آمستردام ، هلند است.

مجوز کافی شاپ

دیوار خارجی یک کافی شاپ در شهر گرونینگن هلند. ملکه الیزابت دوم ، ملکه بئاتریکس ، هو جینتائو ، دیمیتری مدودف ، باراک اوباما ، آنگلا مرکل و سیلویو برلوسکونی به تصویر کشیده شده اند.

یک کافی شاپ در ماستریخت.

یک کافی شاپ در اوترخت
در هلند ، کافی شاپ ها موسساتی هستند که فروش حشیش برای مصرف شخصی توسط مردم توسط مقامات محلی تحمل می شود. [1]

طبق سیاست های دارویی هلند ، فروش کافی در محصولات حشیش توسط کافی شاپ های مجاز مجاز است. اکثر اینها همچنین نوشیدنی و غذا سرو می کنند. کافی شاپ ها مجاز به ارائه الکل یا سایر مواد مخدر نیستند و اگر مشخص شود که داروهای نرم به خردسالان ، داروهای سخت یا الکل می فروشند خطر بسته شدن آنها وجود دارد. ایده صدور مجوز برای فروش حشیش در دهه 1970 به منظور صریح و جدا نگه داشتن داروهای سخت و نرم مطرح شد.

یک قاضی هلندی به عنوان بخشی از محدودیت هایی که در سال 2012 اعمال شد ، قانون منع ورود گردشگران به کافه های حشیش را صادر کرد. [2] شوراهای شهر می توانند انتخاب کنند که آیا این ممنوعیت را اجرا کنند یا خیر. این ممنوعیت فقط توسط چند شهرداری در جنوب هلند اجرا می شود.

شورای شهر در ماستریخت به گردشگران اجازه می دهد تا از کافی شاپ ها بازدید کنند ، اما همه به جز یکی توافق داوطلبانه انجام داده اند که فقط به افراد محلی اجازه می دهد ، ساکنان محلی به عنوان کسی که در شعاع 150 کیلومتری زندگی می کند تعریف شود (مردم محلی از بلژیک و آلمان هنوز مجاز هستند). این ممنوعیت در شهر آمستردام و بیشتر مناطق دیگر هلند اجرا نمی شود. [3]

آموزش کافه

آموزش کافه

سیاری از افراد قصد دارند کافه راه اندازی کنند بدون اینکه بدون ابنکه اطلاعاتی در زمینه کافه، کافه داری و کافی شاپ داشته باشند و بدانند که چطور باید این کار را انجام دهند آموزش کافه می­تواند فرصت­های شغلی بسیاری را در پیش روی شما قرار دهد و گام­های شما را در این راه محکم­تر و مطمئن­تر کند.

بهترین قهوه ­ها از نظر کیفیت می­توانند توسط باریستایی که به‌خوبی آموزش ندیده و انگیزه کافی ندارد به‌راحتی خراب شود. درنتیجه برای موفقیت و سودآوری باید قهوه ها ، بار سرد ، بار گرم ، تعدادی از غذاهایی که مناسب برای این صف است را آموزش ببینید.

دوره آموزشی  مناسب

آموزش درست ببینید و به کارکنان خود نیست به خوبی آموزش دهید. یک اشتباه رایجی که در کافه داری رخ می­دهد مدیرانی هستند که دید باز و روشنی ندارند.

اگر قصد دارید کافه راه ­اندازی کنید باید بدانید که چه چیزی نیاز دارید، از چه مواردی باید دوری کنید و به‌طور کلی هدفی مشخص را برای خود در نظر بگیرید. یک کافه سطح بالا در مقابل یک کافه که در شهر کوچکی و سطح پایین تر قرار دارد یادگیری­ های متفاوتی خواهد داشت.

شاخت دستگاههای متفاوت موجود در کافه

دستگاه­ های متفاوتی در کافه ها وجود دارد و استفاده می شود  که شما باید قبل از شروع به کار در آموزش کافه خود باید کار با این دستگاه­ها را  یاد بگیرید که در زما­ن­های که شلوغ هستید به‌راحتی بتوانید با آن­ها کار کنید.

آموزش دیزاین نوشیدنی و غذاهای کافه

ایده های برای طراحی و دیزاین ظرف غذا و نوشیدنی کم نیست سعی کنید با گذراندن دوره های آموزش کافه آنها را بیاموزید. شاید این دیزاین ها آسان به نظر بیایند اما با آموزش آن می توان به راحتی و در ساعات شلوغ این طرح ها را به راحتی پیاده کرد. اصول طراحی یکی از مهارت­هایی است که برای حرفه­ ای بودن باید در آن تخصص داشته باشید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی