می نویسم

۱ مطلب در مرداد ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

بی شک مهارت و تجربه باریستا می تواند در افزایش رضایت مشتریان کافه نقش بسیار زیادی داشته باشد زیرا اگر باریستا در کار خود مهارت کافی نداشته باشد باعث نارضایتی مشتریان و در نتیجه بدنامی کافه خواهد شد. اما از طرف دیگر هر چه میزان کیفیت کار باریستا بالا باشد به همان میزان نیز مشتریان بیشتری را جذب خواهد نمود.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام آکادمی ژینو، امروزه می بایست به امر آموزش باریستا بیش از پیش اهمیت داده شود زیرا روز به روز بر تعداد کافه ها افزوده می شود و تنها عامل موفقیت بالا بردن کیفیت کار و جلب رضایت مشتریان می باشد.

 

بهترین دوره آموزشی مخصوص باریستا

یکی از مزیت های بسیار ویژه این آکادمی آن است که امکان شرکت در دوره ها را به صورت غیر حضوری نیز ممکن نموده است بنابراین در هر کجا که هستید می توانید بدون نگرانی در مورد بعد مسافت و... به طور آنلاین در کلاس ها حضور داشته باشید و بعد از اتمام آن مدرک معتبر دریافت کنید، توجه داشته باشید که مدرک آکادمی ژینو از اعتبار بسیار زیادی برخوردار است و شما می توانید با ارائه آن در هر کافه ای به راحتی مشغول به کار شوید.

اگر شما نیز به این شغل علاقه دارید، زمان را از دست ندهید و همین حالا نسبت به ثبت نام و شرکت در دوره آموزش باریستا اقدام کنید تا در مدت زمان کوتاهی بتوانید کار مورد علاقه خود را شروع کرده و در آن به یک حرفه ای تبدیل شوید.

 

  • ghalam nevisande